Panaszkezelés
Panaszkezelés
A Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. panaszkezelésére vonatkozó Szervezeti integritást sértő események, panaszok, közérdekű bejelentések és visszaélések bejelentésének és kezelésének eljárásrendje jelen linkre kattintva letölthető.
Panaszbejelentés
Panaszokat a bejelentők szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (weblapon található adatlap használatával, vagy formailag kötetlen formában) tehetik meg. A szóban tett bejelentésekről a bejelentések és panaszok kezeléséért felelős személy jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másodpéldányát a bejelentő részére átadja.
Írásbeli panaszbejelentés
Az írásbeli panaszbejelentés segítése érdekében a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. által a honlapon közzétett adatlap alkalmazását teszi lehetővé, az adatlapot ügyfélfogadási helyiségében is közzéteszi, illetve kérésre költségmentesen az ügyfél rendelkezésére bocsátja.
Postai úton/ügyfélfogadási időben írásban megküldött irat útján a panaszügyintézés helye a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. székhelye, 1062 Budapest, Rózsa utca 81-83. IV. em.
Postacím: 1064 Budapest, Rózsa utca 81-83.
Postafiók: 1376 Budapest 62. Pf.179.
Elektronikus levél útján: panasz@tvvrt.hu
Szóbeli panaszbejelentés
Személyes panaszbejelentés
Panaszügyintézés helye a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. székhelye, 1062 Budapest, Rózsa utca 81-83. IV. em.
Nyitvatartási idő:
- Hétfő: 7:20-16:00
- Szerda: 7:20-16:00
- Péntek: 7:20-12:00
Telefonos panaszbejelentés
Telefonszám: feltöltés alatt
Nyitvatartási idő:
- Hétfő: 7:20-16:00
- Kedd: 7:20-16:00
- Szerda: 7:20-16:00
- Csütörtök: 7:20-16:00
- Péntek: 7:20-13:00