Panaszkezelés

Panaszkezelés

A Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. panaszkezelésére vonatkozó Szervezeti integritást sértő események, panaszok, közérdekű bejelentések és visszaélések bejelentésének és kezelésének eljárásrendje jelen linkre kattintva letölthető.

Panaszbejelentés

Panaszokat a bejelentők szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (weblapon található adatlap használatával, vagy formailag kötetlen formában) tehetik meg. A szóban tett bejelentésekről a bejelentések és panaszok kezeléséért felelős személy jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másodpéldányát a bejelentő részére átadja.

Írásbeli panaszbejelentés

Az írásbeli panaszbejelentés segítése érdekében a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. által a honlapon közzétett adatlap alkalmazását teszi lehetővé, az adatlapot ügyfélfogadási helyiségében is közzéteszi, illetve kérésre költségmentesen az ügyfél rendelkezésére bocsátja.

Postai úton/ügyfélfogadási időben írásban megküldött irat útján a panaszügyintézés helye a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. székhelye, 1062 Budapest, Rózsa utca 81-83. IV. em.
Postacím: 1064 Budapest, Rózsa utca 81-83.
Postafiók: 1376 Budapest 62. Pf.179.
Elektronikus levél útján: panasz@tvvrt.hu

Szóbeli panaszbejelentés

Személyes panaszbejelentés

Panaszügyintézés helye a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. székhelye, 1062 Budapest, Rózsa utca 81-83. IV. em.

Nyitvatartási idő:

  • Hétfő: 7:20-16:00
  • Szerda: 7:20-16:00
  • Péntek: 7:20-12:00

Telefonos panaszbejelentés

Telefonszám: feltöltés alatt

Nyitvatartási idő:

  • Hétfő: 7:20-16:00
  • Kedd: 7:20-16:00
  • Szerda: 7:20-16:00
  • Csütörtök: 7:20-16:00
  • Péntek: 7:20-13:00